17 martie ’17

Buna dimineaţa! Am ajuns cu bine şi la a 41-a “bornă”. Îndrept spre Dumnezeul meu gânduri de recunoştinţă: pentru dragoste, pentru sănătatea mea şi a celor dragi, pentru ocrotire permanentă, pentru sprijin în planurile mele, pentru răspunsuri. Pentru seninătate şi râs. Pentru înţelepciunea picurată de El constant în “vasul” meu (care mai pierde uneori din conţinut). Am 41 de ani de relaţie cu Cea mai minunată Persoană din toate lumile.

Privesc în urmă şi mereu mă surprinde traseul. Însă, fiind în echipa Lui dintotdeauna, continui să merg pe acelaşi drum. Mai ales că acum, perspectiva dezvăluie sensul multor porţiuni de drum. Şi văd cum planurile încă în aşteptare colorează zilele în tonuri calde.

Ştiţi că de ziua mea vă urez şi vouă ceva: să vă umple Dumnezeu sufletul de mulţumire şi să Îi simţiţi prezenţa binecuvântată în orice moment! Şi un mic cadou: versetul meu preferat din Biblie: cel de-al 10-lea din Isaia 41. 🙂

 

Vă aştept şi la anul! 😉41

Leave a Reply

